S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

E-shop

Stalmark - kotly na tuhé paliva

Stalmark - kotly na tuhé paliva

 

Príslušenstvo ku kotlom

 

 

vykurovacia technika

 

TOPlist

Podporuje mojeID

NOVINKY

arr3GSM modul vo všetkých peletových kotlochVážení zákazníci, opäť Vám prinášame jednu z mnohých noviniek a tou je, že u VŠETKÝCH kotlov s...

TOVAR V AKCII

cena 4 165,00 EUR
cena 6 100,00 EUR
cena 3 400,00 EUR

KONTAKTY

EXPOL TRADE, s.r.o.
Šarišská 495/2
09431 Hanušovce nad Topľou
tel: +421 905 44 99 54 odborné poradenstvo
defro(a)defro.sk
+421 908 577 997 office
+421 948 159 101 servis

NAJPREDÁVANEJŠÍ


REKLAMÁCIA
Ako postupovať v prípade reklamácie

1. Skôr než požiadate o reklamáciu, prečítajte v návode na používanie "Príklady zlyhania techniky a ich náprava" a problém odstrante.

2. Do odstránenia závady, máte možnoť kúriť v manuálnej komore, takže tepelný komfort ostáva.

3. Ak ide o iný problém, nepopísaný v návode na používanie, skôr než budete kontaktovať reklamačné oddelenie pripravte si:

- presný názov kotla

- výrobné číslo kotla a rok zakúpenia

- meno na ktoré bola vystavená faktúra, alebo názov/meno predajcu kotla

- charakteristiku poruchy

- ideálne je zhotoviť fotky, príp. krátke video na ukážku a poslať mailom na adresu defro@defro.sk

4. Reklamáciu hláste na čísle 0908 / 577 997, alebo mailom na defro@defro.sk

5. Reklamácie vybavujeme len na výrobky zakúpene na Slovensku a to u nás výhradného dovozcu pre SR, EXPOL TRADE, s.r.o., alebo u naších obchodných partnerov vypísaných v sekcií Kontaktné miesta DEFRO

OGFkNmZmMj